Reklamacije - FlyLondon Srbija

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket i pregledate ga detaljno. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, ugnječenje), paket ne bi trebalo da preuzmete . U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodaja@flylondonsrbija.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzimanje pošiljku. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate slanjem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodaja@flylondonsrbija.rs i opišete detalje reklamacije. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (LINK), molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (PREUZMITE). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (PREUZMITE) treba da pošaljete na adresu DIP-Trade d.o.o. (sa naznakom za web shop), Beogradskog bataljona 38 sprat 2,stan 6, 11000 Beograd.