Uslovi korišćenja
Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.
Prodaju proizvoda preko sajta www.flylondonsrbija.rs vrši:
PREDUZEĆE ZA SPOLJNU I UNUTRAŠNJU TRGOVINU DIP-TRADE D.O.O.
Adresa: Beogradskog bataljona 38, Opština Beograd-Čukarica
Delatnost: Nespecijalizovana trgovina na veliko (4690)
PIB 101014540
Matični broj 17157981
Web: www.flylondonsrbija.rs
Tel: +381 11 239 42 24
Email: office@dip-trade.co.rs
IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu
E-mail korisničkog servisa je: prodaja@flylondonsrbija.rs
DOSTAVA ROBE:
DIP-Trade d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.
Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije. Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana. Kupac može u zakonskom roku od 14 dana po prijemu, da poručenu robu vrati prodavcu bez ikakvog objašnjenja. Prodavac je u obavezi, da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos, izuzev troškova dostave robe.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povraćaja snosi kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen račun.
Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili na drugi način oštećena, jer se u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca, već se od ukupne vraćene sume odbijaju troškovi oštećene ambalaže.
U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasila profaktura, smatraće se da je kupoprodaja nije zaključena.
Za sve porudžbine čija je vrednost jednaka ili je veća od 5.000 dinara, isporuka je besplatna.
Troškovi dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 5.000 dinara možete pogledati na sajtu kurirske službe DExpress www.dexpress.rs/rs/cenovnik
Troškovi povraćaja robe plaća kupac kurirskoj službi preko koje vraća pošiljku.
Roba se isporučuje Kupcu lično ili osobi koju je Kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe u periodu od 8 do 16 časova, radnim danima i subotom.
Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva kupca ili druge osobe predviđene ovim Uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto Kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, Prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket.
Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.
REKLAMACIJE
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket i pregledate ga detaljno. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, ugnječenje), paket ne bi trebalo da preuzmete . U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate slanjem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodaja@flylondonsrbija.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzimanje pošiljku. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate slanjem e-maila sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu prodaja@flylondonsrbija.rs i opišete detalje reklamacije. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (LINK), molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (PREUZMITE). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (PREUZMITE) treba da pošaljete na adresu DIP-Trade d.o.o. (sa naznakom za web shop), Beogradskog bataljona 38 sprat 2,stan 6, 11000 Beograd.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime DIP-TRADE d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni [ime prodajnog mesta] (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“
ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
PLAĆANJE NA WEB SAJTU
Vaše proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta www.flylondonsrbija.rs možete platiti na tri načina:
Plaćanje pouzećem
Plaćanje pošiljke po prijemu paketa kurirskoj službi kao otkup pošiljke. Od skora pored gotovinskog plaćanja DExpress je uveo i beskontaktno plaćanje karticama ili mobilnim telefonom.
Platnim karticama
U slučaju plaćanja platnom karticom vaša sredstva će biti rezervisana do momenta potvrde ili otkaza porudžbine od strane operatera internet prodaje.
Poslednji korak poručivanja: Klikom na dugme “Poruči” dobijate automatsku e-mail poruku na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje Prodavca će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kojem vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju porudžbenica neće biti realizovana.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIP-TRADE d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo pojedine od više artikala koje sadrži vaša porudžbenica, pozvaće vas telefonom naš operater internet prodaje i obavestiti koji od poručenih artikala nisu raspoloživi, a biće zatražena i vaša saglasnost da vam isporučimo samo one artikle koje ste poručili, a mi ih pri tom imamo raspoložive na stanju. Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
IZJAVA O PDV-u
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.